maandag 30 september 2013

Inspiration - Lauren Conrad

Gepost door Unknown op 16:57
Lauren Conrad, misschien kennen jullie haar wel van het programma; The Hills op MTV.
Toch denk ik ook dat veel van jullie haar niet kennen en dat daar verandering in moet komen.
Je zou Lauren ook van een van haar boeken of haar blog kunnen kennen. 
Ik vind dat ze een geweldige style heeft en ik vind de manier hoe ze schrijft ook erg fijn om te lezen!
Voor mij is ze een hele inspiratie.
Ze is mode-ontwerpster, ze schrijft boeken.
Ze blogt over beauty, haar en gezond eten.








Lauren Kathrine Conrad is geboren op 1 febuari 1986 en dat maakt haar dan nu ook 27 jaar.
Lauren heeft eerst in Laguna Beach gespeelt en daarna in The Hills.
In 2009 is ze daar mee gestopt en is ze een boek gaan schrijven.
LA Candy is haar eerste boek, dit boek word opgevolgd door Sweet Little Lies & Sugar and Spiece.
Lauren heeft hierna nog meer boeken geschreven waaronder Beaty en haar andere boek Style.
Lauren vind het fijn om te schrijven en daarom heeft ze ook haar eigen blog. Op haar blog post ze regelmatig dingen. Ze blogt over allemaal verschillende dingen. Van beauty en haren tot gezond eten en sporten!
Lauren is vrij bekend in Amerika, maar in Nederland kennen niet veel meiden haar.
Alleen de meiden die het programma de Hills volgde of haar misschien kende van haar boeken.
Ik vind Lauren een heel stylish meisje en d'r haar en make-up zitten altijd heel mooi.
Ik denk dat het komt omdat Lauren modeontwerpster is en veel van make-up afweet ze er altijd zo mooi en verzorgt uit ziet.

Ik vind Lauren een echte inspiratie. Haar manier van leven en haar manier van schrijven.
Ik ben jaloers op haar leven. Ze heeft een goed lopende blog en een paar geweldige boeken geschreven. Ze heeft een goed gevoel voor mode en haar make-up ziet er ook altijd goed uit.

Q= Wie is jullie inspiratie?

xo Valery


0 reacties:

Een reactie posten

 

Seven Daily Girls Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos