dinsdag 1 oktober 2013

Recipe - Nutella cupcakes

Gepost door Unknown op 08:00
Zoals jullie misschien wel al gelezen hadden bij Wie zijn wij, konden jullie zien dat ik echt maar dan ook echt verslaafd ben aan het maken van cupcakes (en het opeten ook natuurlijk) haha! Ik maak elke week wel een paar verschillende cupcakes en wat ik vandaag eens uit ga proberen zijn Nutella cupcakes, admit it.. we all love Nutella. Toen ik zat rond te kijken op internet bij cupcake recepten zag ik deze en het verbaasde me eigenlijk, want het enige wat je nodig had was een pot Nutella, eieren en bloem. I'm so ready to try this right now, en voor het geval dat jullie het ook eens willen maken. Hier is het recept!

chocolate cupcake ♥ | via Tumblr


What you need  for 8-10 cupcakes:
- 280 gram Nutella.
- 60 gram bloem.
- 2 eieren.

How to:
Meng alles door elkaar en schep met een ijslepel bolletjes beslag in de vormpjes.
Bak in een voorverwarmde oven op 180 graden de cupcakes 15 minuten en test met een saté prikker of ze gaar zijn. Als je de cakejes er iets korter in doet zijn ze nog lekker zacht in het midden. 
Je kan ze altijd ook nog versieren met fondant/marsepein of met  

It's soo easy to make these cupcakes, and they are oh so delicious 

Gaan jullie ze uitproberen?



0 reacties:

Een reactie posten

 

Seven Daily Girls Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos