donderdag 3 oktober 2013

Inspiration: Tattoo

Gepost door Unknown op 08:00
Untitled
 
Weet je waar ik bewondering voor heb? Als mensen zichzelf durven te uiten. Zich niet tegen houden om andermans mening, maar gewoon lekker doen wat ze willen. Je kan je op verschillende manieren uiten, zoals je kledingstijl, met make-up, je karakter, talent. Vandaag zal ik het echter hebben over tattoos en dan denk je vast, huh? Maar tattoos tonen vaak iets wat zeer persoonlijk is (natuurlijk niet in alle gevallen). Kijk je mee naar een aantal mooie tattoos?


 
Tumblr-Bitches | via Facebook

Je kan me een hipster vinden of wat dan ook, maar infinity teken vind ik zelf heel mooi en subtiel. Een klein tekentje dat staat voor eindloos.

Hand

Een zwaluw, of ander vogel staat voor vrijheid. Verkennen, ontdekken, wat je maar wilt. Reizen, dromen waarmaken.

The-mustache-guy-79963-530-645_large

Ja.. Deze vond ik voornamelijk gewoon 'grappig'.

Untitled

Het is nu wel duidelijk dat ik voornamelijk van subtiele tattoo's hou.

Untitled

Heel mooi, maar een beetje te groot naar mijn mening.

Girly Tattoo Ideas | via Facebook

Zelfde geldt voor deze tattoo. Ontzettend gaaf als je dit durft, maar iets te opvallend.

....

Zegt genoeg toch ;)? Hoe leuk!

Moon tat

De maan heeft voor mij altijd een bijzondere betekenis gehad. Daar kan ik een groot lap tekst aan wijdden, maar dan vallen jullie per direct in slaap, dus dat bespaar ik jullie.

Deathly hallows *^*TattooTumblr | via Tumblr


En weer die maan, maar op een andere plek
 
Dit was mijn allereerste post voor deze blogcollab, en ik wilde het nog even lekker luchtig houden, vandaar dat ik koos voor een inspiratie post. Veel plezier nog met het lezen van de posts die de aankomende dagen op de site komen van de andere meiden.
 
Ik ben benieuwd wat jij van tattoo's vind. Ikzelf heb geen tattoo's, en ben nog niet van plan eentje te zetten. Mede doordat ik een schijterd ben en ook dat als ik een tattoo zet, eentje met een betekenis op mijn lichaam zet.

Heb jij er zelf al een tattoo? Of wil je er een, of zelfs meer? Of denk je dat het overbodig is? Vertel het me!

Liefs, Katja

bron foto's: WeHeartIt

0 reacties:

Een reactie posten

 

Seven Daily Girls Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos