maandag 7 oktober 2013

Trend: Ruitjes

Gepost door Unknown op 18:37
Ruitjes. Klein, groot, dikke of dunne lijnen, groen, rood, geel, roze, alle soorten en maten. Ik ben een groot fan. Voor deze herfst en winter zijn ruitjes weer helemaal terug van weggeweest. Maar hoe draag je ruitjes nou? In deze post vier geweldige ruit items en hoe ik ze zou combineren voor de herfst/winter.

Deze oversized cropped top is perfect te combineren met lekker weer, gewoon met een high waisted short of skater shirt eronder en je bent klaar om te gaan. Nu het weer helaas wat minder is, lijkt de top moeilijker te combineren. Maar ik denk dat dat wel meevalt. Ik zou deze top dragen met een grijze of fel gekleurde skater kirt, een oversized vest, warme legging of maillot en stoere boots eronder zoals Dr. martens of Timberlands. Of je draagt in plaats van een maillot of legging een beetje dunne panty met sokken tot over je knieën. Ik weet, dat is echt iets waar je van moet houden maar ik draag het erg vaak en het is heel lekker warm en ik vind het er leuk uitzien. Je kan deze top natuurlijk ook over een strakke jurk dragen of er een soort overgooier overheen dragen.
 
Deze broek is misschien redelijk lastig te combineren. Hij is wel echt heel erg leuk. Ik heb zelf ook een ruiten broek met donkerblauw en groen. Je moet zorgen dat je outfit niet te 'kak' wordt, dus zal ik hem dragen met een beetje oversized trui en, alweer, stoere boots. Ik zou, bij een broek al deze, een beetje felle kleur trui kiezen, bijvoorbeeld fel rood of groen. Of blauw, zoals op het plaatje. Ook leuk is een simpel wit shirtje en dan met een stoer spijkerjack met studs.
 
Deze blouse vind ik echt helemaal geweldig. hij is mooi oversized en de gele kleur zie je niet zo vaak. Deze blouse zou ik dragen op een zwarte of blauwe skinny jeans, op een 'leather look' legging of op een grijze broek. Deze blouse zou ik dragen met boots of met een beetje vintage korte laarsjes, of minnetonkas. Als het koud is kan je er nog een spijker of leren jack over dragen. Of je draagt er een trui overheen er dan heb je de blouse er aan de bovenkant, met het kraagje dicht, bovenuit omen. En daar dan een grote statement ketting bij. Je kan de blouse natuurlijk ook als een soort vest dragen over een jurk, shirt of dun truitje heen. kortom, hier kan je eigenlijk alle kanten mee op.
 
Dat waren alweer drie manieren om ruiten items te dragen. Hou jij ook zo van ruitjes, en hoe draag je ze?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 
 
 
 

0 reacties:

Een reactie posten

 

Seven Daily Girls Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos