zaterdag 12 oktober 2013

Toekomst

Gepost door Unknown op 08:00
Vandaag een best wel serieus artikel van mij. Ik ga het namelijk hebben over de toekomst. Dingen die nog in de toekomst op de planning staan en dingen die ik nog wil doen.Hoe ik hier op kom? De vraag: Hoe zie jij jezelf in de toekomst? Word mij veel gesteld de laatste dagen en zal mij de aankomende weken nog wel vaker gesteld worden. Omdat ik in mijn examenjaar zit moet ik natuurlijk over een paar maandjes alweer een keuze hebben gemaakt van wat ik nou echt wil doen in mijn leven.

 

Ja waar zie je jezelf nou eigenlijk in de toekomst. Eigenlijk heb ik teveel wensen die ik nooit allemaal waar kan gaan maken. Ik heb er een paar op een rijtje gezet. Een soort van bucketlist eigenlijk met de dingen die wel redelijk haalbaar zijn en sommige ook weer helemaal niet.

 

Trouwen.

 

Ja wat wil ik graag trouwen. Een bruiloft, een feest. Elkaar officieel de liefde verklaren en altijd samen blijven. Welk meisje droomt nou niet van een mooie bruiloft.

 

Demi Lovato zien.


 
Demi is echt een voorbeeld voor mij. Haar sterke stem en alles wat ze heeft meegemaakt raakt mij echt & ik vind het ook heerlijk om naar haar muziek te luisteren. Dat kan ik wel uren doen. Ik zou zo graag naar een concert van haar wil of liever een meet and Greet.

Wonen in een ander land.


Het wonen in een ander land. Ja wie wil dat nou niet? De taal leren, er wonen, de cultuur en de traditie's. Het is natuurlijk anders dan hier en dat vind ik juist zo leuk! Een keer iets anders. Studeren in het buitenland lijkt me ook heel leuk!

 

0 reacties:

Een reactie posten

 

Seven Daily Girls Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos