dinsdag 8 oktober 2013

Essence Glossy Lipbalm - Apple Pie

Gepost door Unknown op 15:00
In het nieuwe assortiment kwamen ook nieuwe glossy lip balms uit. Daaronder waren zes nieuwe smaakjes waarvan ik er eentje heb gekozen die mij het meest aantrok. Ik had er natuurlijk best wel meer kunnen kopen aangezien ze maar 1 euro waren. Maar ik wilde eerst toch weten of ik het echt wat vind.Voordat ik er meer koop. Eigenlijk heb ik ze helemaal niet nodig maar ik vind het gewoon zo ontzettend leuk om make-up te kopen. Dus vandaag een review voor jullie!



Ik heb de smaak; Apple Pie. Appeltaart dus. Ik vind appeltaart erg lekker en daarom koos ik ook voor deze smaak. Toen ik thuis het tubetje opendraaiden rook het zo lekker. Ik kreeg gewoon spontaan trek in appeltaart. Het is vooral de geur van appel en kaneel die ik heel erg ruik. Het is niet te overheersend dat je er echt misselijk van word.
De tube bevat 8 ml. Ook is de tube niet te groot waardoor je hem makkelijk ergens mee naartoe kan nemen. In je broekzak of in je etui voor school past hij ook makkelijk.
 
De lip balm heeft een niet te dikke substantie en ik ook niet te plakkerig. Dat vind ik over het algemeen wel fijn want ik vind het nooit zo mooi als je een hele dikke laag lipgloss op je lippen hebt.
Het is een nude kleurtje met een mooie gouden glitters. Eigenlijk past hij vrijwel bij iedere look. Ook vind ik hem voor een lip balm heel gepigmenteerd. En dat voor maar €1,- .
 
Ik ben best wel tevreden over deze lip balm. Hij heeft een goede pigmentatie en zit fijn. Ook is die niet te groot dus handig voor vervoer. Dan heb je nog zijn heerlijke geur en de goedkope prijs.

Zeker een aanrader dus!

Love, Valery

0 reacties:

Een reactie posten

 

Seven Daily Girls Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos